Letištní bot: umělá inteligence má zkrátit fronty u odletových bran

Umělá inteligence | |

Letištní bot: umělá inteligence má zkrátit fronty u odletových bran

Prodejce softwaru LiveTiles oznámil partnerství s Microsoftem. Cílem je vytvoření umělé inteligence, určené specificky pro komerční letecký průmysl.


Gate Agent Assistant Bot vcelku svým názvem vystihuje podstatu: má sloužit ke zjednodušení práce zaměstnanců aerolinek tak, že jim AI dodá informace potřebné k rychlejším reakcím na požadavky zákazníků u jednotlivých odletových bran.

Bot má být vysoce přizpůsobitelný a s jednoduchým rozhraním. Jeho cílem je nejen automatizace důležitých procesů, ale také předvyplňování dat zákazníků a zamezení další eskalace u nežádoucích, vyhrocených situací.

„Gate Agent Assistant Bot bude mít schopnost významně zlepšit zákaznickou zkušenost pomocí zvýšení efektivity a snížení různých druhů zdržení, které se u vytížených odletových bran vyskytují,“ vysvětlila Julie Shainocková, globální výkonná ředitelka dopravního a přepravního průmyslu v Microsoftu. „Inovativní přístup LiveTiles k tomuto problému vyplňuje díru na trhu a je na cestě k výraznému zlepšení našich zážitků z letecké přepravy,“ popsala dále.

LiveTiles už prý i má prvního zákazníka, byť jej firma nechtěla přímo jmenovat. Má však jít o velkou americkou aerolinku a jednu z největších na světě, co se týče obratu. Pravděpodobně tak půjde o American Airlines, Delta Air Lines nebo United Continental Holdings.

Nutno říci, že zaštítit se jménem Microsoftu nepochybně LiveTiles pomůže. Partnerství zároveň zcela odpovídá současné strategii legendární americké korporace, která je AI nakloněna velmi pozitivně a vlévá do ní nezanedbatelné množství finančních prostředků.



Články z rubriky

Canalys Channels Forum 2019: Čína se stane lídrem v AI"

CEO společnosti Canalys Steve Brazier přinesl na každoroční konferenci velmi zajímavou předpověď.
více »


Umělá inteligence již není nedostupné sci-fi"

Investice do umělé inteligence a její budoucí využití plánuje v různých oblastech více než 60 % českých firem, ukázala krátká studie EY a Hospodářské komory České republiky. Polovina dotázaných firem...
více »


Cisco inovuje kontaktní centra, budou využívat umělou inteligenci a strojové učení"

Cisco hodlá využít nedávných akvizic společností Accompany, Voicea a CloudCherry, které se zabývají umělou inteligencí, k vybudování kontaktních center příští generace. Zároveň představila nové funkce...
více »


RICAIP: Česko jako centrum Průmyslu 4.0 v Evropě"

Výzkumné a inovační centrum pro pokročilou průmyslovou výrobu, v angličtině Research and Innovation Centre on Advanced Industrial Production – RICAIP. Cílem je udělat z ČR zemi, která bude v popředí výzkumu...
více »


Atos BullSequana: Nový superpočítač už má několik klientů"

Atos, jeden z mála specializovaných výrobců superpočítačů, představil nejnovější model BullSequana XH2000.
více »


Související články


Tagy

letectví umělá inteligence bot Microsoft USA inovace

Komentáře