Letištní bot: umělá inteligence má zkrátit fronty u odletových bran

Umělá inteligence | |

Letištní bot: umělá inteligence má zkrátit fronty u odletových bran

Prodejce softwaru LiveTiles oznámil partnerství s Microsoftem. Cílem je vytvoření umělé inteligence, určené specificky pro komerční letecký průmysl.


Gate Agent Assistant Bot vcelku svým názvem vystihuje podstatu: má sloužit ke zjednodušení práce zaměstnanců aerolinek tak, že jim AI dodá informace potřebné k rychlejším reakcím na požadavky zákazníků u jednotlivých odletových bran.

Bot má být vysoce přizpůsobitelný a s jednoduchým rozhraním. Jeho cílem je nejen automatizace důležitých procesů, ale také předvyplňování dat zákazníků a zamezení další eskalace u nežádoucích, vyhrocených situací.

„Gate Agent Assistant Bot bude mít schopnost významně zlepšit zákaznickou zkušenost pomocí zvýšení efektivity a snížení různých druhů zdržení, které se u vytížených odletových bran vyskytují,“ vysvětlila Julie Shainocková, globální výkonná ředitelka dopravního a přepravního průmyslu v Microsoftu. „Inovativní přístup LiveTiles k tomuto problému vyplňuje díru na trhu a je na cestě k výraznému zlepšení našich zážitků z letecké přepravy,“ popsala dále.

LiveTiles už prý i má prvního zákazníka, byť jej firma nechtěla přímo jmenovat. Má však jít o velkou americkou aerolinku a jednu z největších na světě, co se týče obratu. Pravděpodobně tak půjde o American Airlines, Delta Air Lines nebo United Continental Holdings.

Nutno říci, že zaštítit se jménem Microsoftu nepochybně LiveTiles pomůže. Partnerství zároveň zcela odpovídá současné strategii legendární americké korporace, která je AI nakloněna velmi pozitivně a vlévá do ní nezanedbatelné množství finančních prostředků.



Články z rubriky

Zhruba 40 % Čechů si myslí, že umělá inteligence připraví lidi o práci, ale ne jejich"

Většina Čechů se nebojí, že jim umělá inteligence vezme práci. Vyplývá to z výzkumu, který pro Vodafone Nápad roku mezi tuzemskou populací realizovala agentura STEM/MARK. 41,4 % respondentů v něm uvedlo,...
více »


Strojové učení od Amazonu vám pomůže nakupovat"

Nová služba StyleSnap vezme barvy a vzorce z fotografie a poté podle nich vytvoří doporučení na Amazonu.
více »


Rukavice pomáhají robotům naučit se držet objekty"

Výzkumníci z Massachusettského technologického institutu (MIT) zvládli pomocí rukavic vybavených senzory shromáždit obrovský soubor dat sloužících umělé inteligenci k poznávání předmětů pouze pomocí...
více »


O strojích, algoritmech a zvuku: Pavel Konečný z Neuron Soundware"

Rozhovor s CEO a spoluzakladatelem úspěšné české firmy zaměřené na údržbu strojů pomocí poslechu.
více »


Ti, co naslouchají strojům: Neuron Soundware poznají poruchy podle zvuku"

Zlaté české ručičky. Přesně toto rčení Neuron Soundware dobře potvrzují, protože jejich řešení je nejen inovativní, ale hlavně žádané.
více »


Související články


Tagy

letectví umělá inteligence bot Microsoft USA inovace

Komentáře