Cisco inovuje kontaktní centra, budou využívat umělou inteligenci a strojové učení

Umělá inteligence | |

Cisco inovuje kontaktní centra, budou využívat umělou inteligenci a strojové učení

Cisco hodlá využít nedávných akvizic společností Accompany, Voicea a CloudCherry, které se zabývají umělou inteligencí, k vybudování kontaktních center příští generace. Zároveň představila nové funkce v řešení Webex Contact Center.


Společnost Cisco představila v rámci 10. ročnímu Cisco Contact Center Summitu inovace ve svém portfoliu kontaktních center. Zároveň oznámila, že hodlá využít nedávných akvizic k vybudování kontaktních center příští generace.

Cisco v loňském a letošním roce postupně získalo společnosti Accompany, Voicea a CloudCherry, které se v různých formách zabývají umělou inteligencí, strojovým učením a řízením zákaznické zkušenosti.

Řešení Cisco Webex Contact Center tak obsahuje nové funkce, mezi něž patří například integrace cloudového systému Webex Calling, zvýšená škálovatelnost nebo vylepšené prostředí pro komunikaci a vylepšení uživatelské rozhraní pro operátory.

Společnost Cisco dodává, že v příštích měsících bude do svých řešení integrovat ještě více umělé inteligence a strojového učení, aby tak osobní zákaznické zkušenosti ještě více vylepšila.

Zdroj: Cisco


Úvodní foto: @ Laurent - Fotolia.com


Články z rubriky

Pět trendů budoucích let podle Accenture"

Společnost Accenture každoročně vydává studii, ve které poukazuje na technologické trendy, jenž podle ní budou určovat vývoj v dalším období. Nejinak tomu je i v roce 2020.
více »


Úspěšná implementace AI bude nezbytným předpokladem působení na trhu finančních služeb"

Hlavními překážkami implementace AI jsou podle více než 80 % vedoucích pracovníků kvalita dat, dostupnost údajů a nedostatek kvalifikovaných pracovníků. Respondenti průzkumu odhadují, že ubude 336 tisíc...
více »


Vyšel nový Computerworld 03/2020"

Hlavním tématem čísla je umělá inteligence. Kromě jiného se podíváme na vhodné programovací jazyky a také vybrané produkty a služby AI na našem trhu.
více »


EY: 64 % finančních podniků plánuje do dvou let zavést umělou inteligenci"

Celkem 77 % účastníků studie spatřuje ve využívání umělé inteligence prostředek k naplnění strategických cílů podniku, bezmála dvě třetiny ji plánují v horizontu dvou let zavést.
více »


VPGC Forum 2020: Strategie kybernetické bezpečnosti v době AI a 5G"

Jaké přínosy a hrozby očekávat od nastupujících AI a 5G technologií a jak jejich dopadům přizpůsobit kyberbezpečnostní strategii? Proč investovat do pokročilé kybernetické bezpečnosti, když „nevydělává...
více »


Související články


Tagy

Cisco Cisco Contact Center Summit Accompany Voicea CloudCherry Webex Contact Center Webex Calling umělá inteligence AI

Komentáře