Cisco inovuje kontaktní centra, budou využívat umělou inteligenci a strojové učení

Umělá inteligence | |

Cisco inovuje kontaktní centra, budou využívat umělou inteligenci a strojové učení

Cisco hodlá využít nedávných akvizic společností Accompany, Voicea a CloudCherry, které se zabývají umělou inteligencí, k vybudování kontaktních center příští generace. Zároveň představila nové funkce v řešení Webex Contact Center.


Společnost Cisco představila v rámci 10. ročnímu Cisco Contact Center Summitu inovace ve svém portfoliu kontaktních center. Zároveň oznámila, že hodlá využít nedávných akvizic k vybudování kontaktních center příští generace.

Cisco v loňském a letošním roce postupně získalo společnosti Accompany, Voicea a CloudCherry, které se v různých formách zabývají umělou inteligencí, strojovým učením a řízením zákaznické zkušenosti.

Řešení Cisco Webex Contact Center tak obsahuje nové funkce, mezi něž patří například integrace cloudového systému Webex Calling, zvýšená škálovatelnost nebo vylepšené prostředí pro komunikaci a vylepšení uživatelské rozhraní pro operátory.

Společnost Cisco dodává, že v příštích měsících bude do svých řešení integrovat ještě více umělé inteligence a strojového učení, aby tak osobní zákaznické zkušenosti ještě více vylepšila.

Zdroj: Cisco


Úvodní foto: @ Laurent - Fotolia.com


Články z rubriky

O2 chce osedlat umělou inteligenci"

Operátor se v rámci centra Dataclair.ai zaměří na pokročilé zpracování big dat, strojové učení a práci s neuronovými sítěmi.Využití umělé inteligence vidí O2 nejen v telekomunikacích, ale třeba také...
více »


Internet věcí potřebuje vestavěné bezpečnostní standardy"

Když si kupujete žárovku, víte, jestli má vhodný závit, jak energeticky úsporná je a poznáte, odkud pochází. U chytré žárovky nemáte ale ani tušení, jak dobře zabezpečená je a zda to není jen bezpečnostní...
více »


Jaký jste člověk? To posoudí AI"

Sledování státem a společnostmi už nepatří mezi ty nejhorší sci-fi představy. Daleko nebezpečnější totiž umí být realita, v tomto případě algoritmy umělé inteligence, které shrnou vše, co jste kdy...
více »


Digitalizace v kráse pokračuje: L'Oréal představil 3v1 řešení pro domácnosti – s umělou inteligencí"

Inteligentní systém umělé inteligence vytváří personalizovaná řešení na péči o pokožku, rtěnku a podobně.
více »


Mozek bude uživatelským rozhraním a budeme sdílet chutě"

Sedm z deseti uživatelů se domnívá, že do roku 2030 budou dostupná sluchátka, která dokážou automaticky překládat jakýkoliv cizí jazyk a 63 % uživatelů si myslí, že smartphony budou do roku 2030 umět zprostředkovat...
více »


Související články


Tagy

Cisco Cisco Contact Center Summit Accompany Voicea CloudCherry Webex Contact Center Webex Calling umělá inteligence AI

Komentáře