Cisco inovuje kontaktní centra, budou využívat umělou inteligenci a strojové učení

Umělá inteligence | |

Cisco inovuje kontaktní centra, budou využívat umělou inteligenci a strojové učení

Cisco hodlá využít nedávných akvizic společností Accompany, Voicea a CloudCherry, které se zabývají umělou inteligencí, k vybudování kontaktních center příští generace. Zároveň představila nové funkce v řešení Webex Contact Center.


Společnost Cisco představila v rámci 10. ročnímu Cisco Contact Center Summitu inovace ve svém portfoliu kontaktních center. Zároveň oznámila, že hodlá využít nedávných akvizic k vybudování kontaktních center příští generace.

Cisco v loňském a letošním roce postupně získalo společnosti Accompany, Voicea a CloudCherry, které se v různých formách zabývají umělou inteligencí, strojovým učením a řízením zákaznické zkušenosti.

Řešení Cisco Webex Contact Center tak obsahuje nové funkce, mezi něž patří například integrace cloudového systému Webex Calling, zvýšená škálovatelnost nebo vylepšené prostředí pro komunikaci a vylepšení uživatelské rozhraní pro operátory.

Společnost Cisco dodává, že v příštích měsících bude do svých řešení integrovat ještě více umělé inteligence a strojového učení, aby tak osobní zákaznické zkušenosti ještě více vylepšila.

Zdroj: Cisco


Úvodní foto: @ Laurent - Fotolia.com


Články z rubriky

Umělá inteligence v boji proti neznámým hrozbám"

Firmy a organizace jsou vystaveny stále novým typům bezpečnostních hrozeb, které běžné bezpečnostní nástroje neznají, a tedy je ani nedovedou detekovat. S ochranou sítě proto pomáhá i technologie umělé...
více »


Zhloupneme z AI? Nemějte strach o práci, ale o psaní"

Největší hrozba umělé inteligence není to, že nám vezme práci. Mnohem horší je obava, že nám vezme náš lidský rozum.
více »


42 % uživatelů věří, že jim chytré telefony budou rozumět lépe než skuteční přátelé"

Výzkum společnosti Ericsson potvrdil, že elektronice jsme schopní věřit až překvapivě hodně - a tomu, že pozná, co preferujeme.
více »


Inteligentní konektivita je katalyzátorem růstu HDP"

Inteligentní konektivita začíná mít v souvislosti s umělou inteligencí (AI) významný dopad na digitální ekonomiku a díky tomu se blížíme k bodu zvratu v digitální transformaci. Tvrdí to zpráva Huawei Global...
více »


AI v bezpečnostních technologiích: Kamery a alarmy se spojí do platforem, říká CEO AngelCam Petr Ocásek"

Kamery a alarmy se spojí do platforem s umělou inteligencí, pulty centrální ochrany to však nenahradí – budou žít v symbióze, říká Petr Ocásek
více »


Související články


Tagy

Cisco Cisco Contact Center Summit Accompany Voicea CloudCherry Webex Contact Center Webex Calling umělá inteligence AI

Komentáře