Cisco inovuje kontaktní centra, budou využívat umělou inteligenci a strojové učení

Umělá inteligence | |

Cisco inovuje kontaktní centra, budou využívat umělou inteligenci a strojové učení

Cisco hodlá využít nedávných akvizic společností Accompany, Voicea a CloudCherry, které se zabývají umělou inteligencí, k vybudování kontaktních center příští generace. Zároveň představila nové funkce v řešení Webex Contact Center.


Společnost Cisco představila v rámci 10. ročnímu Cisco Contact Center Summitu inovace ve svém portfoliu kontaktních center. Zároveň oznámila, že hodlá využít nedávných akvizic k vybudování kontaktních center příští generace.

Cisco v loňském a letošním roce postupně získalo společnosti Accompany, Voicea a CloudCherry, které se v různých formách zabývají umělou inteligencí, strojovým učením a řízením zákaznické zkušenosti.

Řešení Cisco Webex Contact Center tak obsahuje nové funkce, mezi něž patří například integrace cloudového systému Webex Calling, zvýšená škálovatelnost nebo vylepšené prostředí pro komunikaci a vylepšení uživatelské rozhraní pro operátory.

Společnost Cisco dodává, že v příštích měsících bude do svých řešení integrovat ještě více umělé inteligence a strojového učení, aby tak osobní zákaznické zkušenosti ještě více vylepšila.

Zdroj: Cisco


Úvodní foto: @ Laurent - Fotolia.com


Články z rubriky

Neuronová poezie. Básně algoritmy stále neumí"

Šlo by pokročilé zpracování přirozeného jazyka (NLP) použít pro reprodukci pokročilých psaných textů a poezie?
více »


Odkud přijdou další koronaviry? Strojové učení pomáhá identifikovat zdroje nákazy"

Výzkum Liverpoolské univerzity naznačuje, jak by se budoucí koronaviry mohly přenést ze zvířat na člověka a dále se šířit populací.
více »


Vnímání vlastních končetin u robotů"

Jedním ze stále nedořešených problémů, které brání rozšíření sériové výrobě „inteligentních“ robotů, je nedostatečně rozvinuté rozpoznávání obrazu. Robot si kupříkladu musí být vědom svého...
více »


AI dokáže objektivizovat toleranci bolesti v lidech"

Může umělá inteligence eliminovat nerovnosti v poskytované zdravotní péči?
více »


Vyšel Computerworld 2/2021"

V aktuálním vydání magazínu jsme se věnovali umělé inteligenci a strojovému učení, analytice v edge computingu, řízení pracovní síly a vzniku evropské satelitní sítě. A také jsme vyhlásili první finalisty...
více »


Související články


Tagy

Cisco Cisco Contact Center Summit Accompany Voicea CloudCherry Webex Contact Center Webex Calling umělá inteligence AI

Komentáře