Cisco inovuje kontaktní centra, budou využívat umělou inteligenci a strojové učení

Umělá inteligence | |

Cisco inovuje kontaktní centra, budou využívat umělou inteligenci a strojové učení

Cisco hodlá využít nedávných akvizic společností Accompany, Voicea a CloudCherry, které se zabývají umělou inteligencí, k vybudování kontaktních center příští generace. Zároveň představila nové funkce v řešení Webex Contact Center.


Společnost Cisco představila v rámci 10. ročnímu Cisco Contact Center Summitu inovace ve svém portfoliu kontaktních center. Zároveň oznámila, že hodlá využít nedávných akvizic k vybudování kontaktních center příští generace.

Cisco v loňském a letošním roce postupně získalo společnosti Accompany, Voicea a CloudCherry, které se v různých formách zabývají umělou inteligencí, strojovým učením a řízením zákaznické zkušenosti.

Řešení Cisco Webex Contact Center tak obsahuje nové funkce, mezi něž patří například integrace cloudového systému Webex Calling, zvýšená škálovatelnost nebo vylepšené prostředí pro komunikaci a vylepšení uživatelské rozhraní pro operátory.

Společnost Cisco dodává, že v příštích měsících bude do svých řešení integrovat ještě více umělé inteligence a strojového učení, aby tak osobní zákaznické zkušenosti ještě více vylepšila.

Zdroj: Cisco



Články z rubriky

Umělá inteligence již není nedostupné sci-fi"

Investice do umělé inteligence a její budoucí využití plánuje v různých oblastech více než 60 % českých firem, ukázala krátká studie EY a Hospodářské komory České republiky. Polovina dotázaných firem...
více »


Cisco inovuje kontaktní centra, budou využívat umělou inteligenci a strojové učení"

Cisco hodlá využít nedávných akvizic společností Accompany, Voicea a CloudCherry, které se zabývají umělou inteligencí, k vybudování kontaktních center příští generace. Zároveň představila nové funkce...
více »


RICAIP: Česko jako centrum Průmyslu 4.0 v Evropě"

Výzkumné a inovační centrum pro pokročilou průmyslovou výrobu, v angličtině Research and Innovation Centre on Advanced Industrial Production – RICAIP. Cílem je udělat z ČR zemi, která bude v popředí výzkumu...
více »


Atos BullSequana: Nový superpočítač už má několik klientů"

Atos, jeden z mála specializovaných výrobců superpočítačů, představil nejnovější model BullSequana XH2000.
více »


Revolgy oslavilo 10 let jako Google Cloud partner"

Firma Revolgy, která je partnerem služby Google Cloud v ČR, oslavila své 10. výročí. Má už přes 2 000 zákazníků.
více »


Související články


Tagy

Cisco Cisco Contact Center Summit Accompany Voicea CloudCherry Webex Contact Center Webex Calling umělá inteligence AI

Komentáře