Chatbot Oraclu bude nově dostupný v balíčku aplikací Digital Assistant

Umělá inteligence | |

Chatbot Oraclu bude nově dostupný v balíčku aplikací Digital Assistant

Oracle přidává do svého balíčku aplikací Digital Assistant konverzační AI, která má fungovat jako alternativa k tradičnímu ovládání.


Novinkou je také ohlášená integrace s platformou na podporu spolupráce Microsoft Teams, u které bude chatbot rovněž fungovat.

Digital Assistant byl spuštěn už minulý rok a postupně by měl fungovat s kompletní sadou nástrojů Oraclu. Chatbot je poměrně pokročilý, využívá strojové učení, zpracování přirozeného jazyka a další AI metody k interpretaci záměru uživatele. Jeho hlavním cílem je automatizace procesů, mimo jiné třeba plánování a přesouvání schůzek.

Původně měl byl Digital Assistent zaměřen hlavně na textovou interakci a měl být integrován v řadě služeb třetích stran, od Slacku přes WeChat po Messenger, a fungovat měl i u různých webových stránek či na samostatné mobilní aplikaci. Nakonec se však nejčastěji využívá u zákaznických služeb, IT support u pracovníků v interakcích s podnikovými plánovacími systémy firmy, často třeba v kombinaci s fakturacemi.

Kromě zlepšení a zjednodušení interakce s aplikacemi je účelem virtuálního asistenta také rozšířit chatboty do firem i domácností.

Proč Oracle vlastně staví vlastního chatbota? Firma zmínila dva důvody: Jednak obavy o soukromí, a jednak také nedostatečný slovník podnikových frází a výrazu u běžných chatbotů jako jsou Siri, Alexa nebo Cortana.


Úvodní foto: Fotolia © iconimage


Články z rubriky

42 % uživatelů věří, že jim chytré telefony budou rozumět lépe než skuteční přátelé"

Výzkum společnosti Ericsson potvrdil, že elektronice jsme schopní věřit až překvapivě hodně - a tomu, že pozná, co preferujeme.
více »


Inteligentní konektivita je katalyzátorem růstu HDP"

Inteligentní konektivita začíná mít v souvislosti s umělou inteligencí (AI) významný dopad na digitální ekonomiku a díky tomu se blížíme k bodu zvratu v digitální transformaci. Tvrdí to zpráva Huawei Global...
více »


AI v bezpečnostních technologiích: Kamery a alarmy se spojí do platforem, říká CEO AngelCam Petr Ocásek"

Kamery a alarmy se spojí do platforem s umělou inteligencí, pulty centrální ochrany to však nenahradí – budou žít v symbióze, říká Petr Ocásek
více »


Dnes lákáme na cenu, v roce 2030 zákazníky upoutají inteligentní asistenti"

Časy a přání zákazníka se mění. Současnosti vládnou slevové akce a nízké ceny. To se však začíná měnit. Už za jedenáct let budou priority spotřebitelů zcela jiné. Vše bude podřízeno jejich pohodlí....
více »


Studie Cisco 2020: Intent-based sítě chtějí nasadit 3/4 firem, pomoci má AI"

Sítě řízené obchodními potřebami chtějí do dvou let nasadit 3/4 firem, ukázala studie Cisco 2020 Global Networking Trends Report.
více »


Související články


Tagy

AI umělá inteligence strojové učení přirozené rozpoznávání jazyka Cortana Siri Alexa Oracle chatbot konverzační AI

Komentáře