Cisco integruje inteligentní hlasové asistenty do Webexu a kontaktních center

PC a technika | |

Cisco integruje inteligentní hlasové asistenty do Webexu a kontaktních center

Hlasová funkce Cisco Webex Assistant pro Webex Meetings je postavená na technologii společnosti Voicea, kterou Cisco nedávno koupilo. Díky hlasovým příkazům umožňuje uživatelům automatizovat běžné úkoly na schůzce.


Společnost Cisco oznámila, že služba Webex Meetings se dočká nové hlasové funkce využívající umělou inteligenci s názvem Cisco Webex Assistant. Ta je postavena na nedávno získané technologii společnosti Voicea.

Hlasová technologie je dle Ciska nyní integrována také do kontaktních center firmy. Integrace technologie Voicey s umělou inteligencí Google Cloud Contact Center (CCAI) podle společnosti posouvá práci operátorů na další úroveň.

Statistiky uživatelů Voicea ukazují, že díky hlasovému asistentovi ušetří zaměstnanec ve firmě v průměru více než šest hodin týdně. Věříme, že uživatelé Webexu zaznamenají podobné výsledky,“ říká Ivan Sýkora, expert na technologie pro týmovou spolupráci.

Automatický přepis a přiřazování úkolů

Webex Assistant pro Webex Meetings umožňuje automatizovat běžné úkoly na schůzce, jako je například pořizování poznámek, jejich přepis a aktivní sledování mítinku odjinud. Uživatelé mají zároveň možnost asistenta upozornit, na co by se měl zaměřit.

Zaznamenané přepisy se podle Ciska dají zpětně prohledávat. Asistent také dokáže vytvořit akční položky, tzn. že umí aktivně přiřadit úkoly a upozornění ke konkrétním lidem. Dále dokáže automaticky rozpoznávat mluvčího.

Společnost dodává, že hlasový asistent v neposlední řadě nabízí řadu post-mítinkových funkcí, jež umožňují snadnou editaci a sdílení záznamů ze schůzky. K dispozici jsou například přepisy v reálném čase či automaticky přidané titulky.

Zdroj: Cisco


Úvodní foto: lassedesignen / stock.abobe.com


Články z rubriky

Oculus Go skončil, pro VR je to dobrá zpráva"

Oculus Go patřil mezi nejlevnější z headsetů pro virtuální realitu. Jeho konec nepřekvapuje, pro trh jako takový je ale dobrý.
více »


Varování na budoucí nákazy pomocí IoT"

Firma WISeKey, která se specializuje na IoT a kryptografii, pracuje na systému pro detekci nových virových nákaz. Dokáže je včas detekovat a případně doporučit karanténu.
více »


Nový WEBCAST: HPE GreenLake - Vše jako služba"

Zveme vás na virtuální návštěvu HPE Discover Virtual Experience, na seznámení s HPE GreenLake, a představení horkých novinek z HPE. Sledujte 27. 5. naše živé vysílání >>
více »


IdeaSense: V chytrých zařízeních do domácnosti vidí budoucnost až 43 % Čechů"

Zatímco k myšlence chytré domácnosti se pozitivně staví 51 % mužů, optimisticky o ní smýšlí jen 34 % žen. Průzkum rovněž odhalil, že třetina Čechů je připravená v budoucnu používat hlasové ovládání.
více »


Je tu nový CorelDRAW Graphics Suite 2020"

Grafická sada využívá umělou inteligenci i spolupráci založenou na cloudu.
více »


Související články


Tagy

Cisco Webex Meetings Cisco Webex Assistant Voicea Ivan Sýkora umělá inteligence AI hlasový asistent

Komentáře