Cisco integruje inteligentní hlasové asistenty do Webexu a kontaktních center

PC a technika | |

Cisco integruje inteligentní hlasové asistenty do Webexu a kontaktních center

Hlasová funkce Cisco Webex Assistant pro Webex Meetings je postavená na technologii společnosti Voicea, kterou Cisco nedávno koupilo. Díky hlasovým příkazům umožňuje uživatelům automatizovat běžné úkoly na schůzce.


Společnost Cisco oznámila, že služba Webex Meetings se dočká nové hlasové funkce využívající umělou inteligenci s názvem Cisco Webex Assistant. Ta je postavena na nedávno získané technologii společnosti Voicea.

Hlasová technologie je dle Ciska nyní integrována také do kontaktních center firmy. Integrace technologie Voicey s umělou inteligencí Google Cloud Contact Center (CCAI) podle společnosti posouvá práci operátorů na další úroveň.

Statistiky uživatelů Voicea ukazují, že díky hlasovému asistentovi ušetří zaměstnanec ve firmě v průměru více než šest hodin týdně. Věříme, že uživatelé Webexu zaznamenají podobné výsledky,“ říká Ivan Sýkora, expert na technologie pro týmovou spolupráci.

Automatický přepis a přiřazování úkolů

Webex Assistant pro Webex Meetings umožňuje automatizovat běžné úkoly na schůzce, jako je například pořizování poznámek, jejich přepis a aktivní sledování mítinku odjinud. Uživatelé mají zároveň možnost asistenta upozornit, na co by se měl zaměřit.

Zaznamenané přepisy se podle Ciska dají zpětně prohledávat. Asistent také dokáže vytvořit akční položky, tzn. že umí aktivně přiřadit úkoly a upozornění ke konkrétním lidem. Dále dokáže automaticky rozpoznávat mluvčího.

Společnost dodává, že hlasový asistent v neposlední řadě nabízí řadu post-mítinkových funkcí, jež umožňují snadnou editaci a sdílení záznamů ze schůzky. K dispozici jsou například přepisy v reálném čase či automaticky přidané titulky.

Zdroj: Cisco


Úvodní foto: lassedesignen / stock.abobe.com


Články z rubriky

Nvidia Grace: 10 rychlejší výkon v AI, slibuje firma"

Nvidia se na umělou inteligenci zaměřuje dlouhodobě, a její nové CPU zaměřené na datacentra a postavené na architektuře britského Armu toho má být dalším důkazem.
více »


Kvantové počítače jsou realitou, ale v roce 2021 je nečekejme"

John Roese, technický ředitel pro Dell Technologies, přednesl – samozřejmě v online prostředí, jinak to dnes moc nejde – svoji predikci pro některé z bleeding-edge technologií.
více »


Jak uniknout z vendor locku?"

Vendor lock, pod kterým se schovává absolutní závislost na produktech, službách či know-how jednoho dodavatele, se potenciálně může týkat úplně všech.
více »


Forrester: IoT chaos na obzoru"

Zařízení je hodně, stejně tak standardů – a způsobů připojení. Trh bude mít ještě co dělat.
více »


ONLINE SPECIÁL: AI v boji proti bezpečnostním hrozbám"

JAK NA TO, když chceme automatizaci a strojové učení použít v IT bezpečnosti.
více »


Související články


Tagy

Cisco Webex Meetings Cisco Webex Assistant Voicea Ivan Sýkora umělá inteligence AI hlasový asistent

Komentáře