Avaya a Google spojily síly při tvorbě zákaznického centra řízeného umělou inteligencí

Digitalizace | |

Avaya a Google spojily síly při tvorbě zákaznického centra řízeného umělou inteligencí

Cílem je vybudovat konzistentní a inteligentní uživatelské prostředí pro zákazníky kontaktního centra Avaya IX.


Avaya ohlásila další spolupráci s Cloud Contact Centre od Googlu, zabývajícím se umělou inteligencí, s úkolem vytvořit lepší zákaznickou zkušenost v jejich kontaktním centru.

Kombinace konzultačních služeb Avaya se strojovým učením robotů Googlu umožní snadnou integraci umělé inteligence s jejími  plnými možnostmi a poskytne sofistikovaný, pohodlnější zážitek pro zákazníky kontaktního centra společnosti.

 

Softwaroví roboti pro inteligentnější komunikaci

Tyto dvě firmy provádí inovace v mnoha odvětvích včetně virtuálních agentů, což je automatizovaný softwarový robot napodobující chování člověka, který zajišťuje plynulou interakci se zákazníky. Prodejcům tuto službu poskytuje nástroj k tvorbě webových stránek a aplikací Google Cloud s klíčovými elementy infrastruktury kontaktního centra firmy Avaya. Tato platforma umí zachytit podstatu, průběh a tón každé interakce v reálném čase, a potom použít umělou inteligenci k předpovězení nejlepšího kroku v budoucnosti.

S pomocí technické podpory Agent Assist, nabízí služba obsahově relevantní informační základ v reálném čase pro oddělení zákaznické podpory na základě analýzy mluveného a psaného slova.

Další oblast, kde se vývojáři pohybují je modelování témat pro konverzace, při kterém se využívá vzdělávací nástroj, který samostatně směřuje svou pozornost na určitá témata použitá zákazníky a dokáže shrnout důležité informace.

Zkombinování modelace konverzačních témat od Googlu s umělou inteligencí Avaya umožňuje ovládat viditelnost tématu každé konverzace v reálném čase.

„Pokračujeme s expanzí umělou inteligencí řešených technologických problémů, stejně jako s nabídkami pro zákazníky, jak z malých a velkých firem, tak z nějvětších globálních korporací. Spolupráce s Googlem poskytuje dodatečné schopnosti k růstu a inovacím, “ říká první víceprezident společnosti Avaya pro technologická řešení Chris McGuagan.

„Příchod těchto inovací na trh pro zákazníky a partnery firmy Avaya, nám umožňuje udělat každou interakci se zákazníkem smysluplnější, přehlednější a produktivnější pro jejich byznys.“

Podle firmy povedou nové schopnosti umělé inteligence k dalšímu vývoji a investicím na poli samoobslužných zařízení, technické podpory, vyhledávacích služeb, interakcí chytrých zařízení a dalších aplikací ke zlepšení produktivity.



Články z rubriky

Čínská Alibaba stále zápasí s Cloudem, obří obrat provází nízké zisky"

Firma Alibaba, jeden ze symbolů čínského IT vzestupu, se svou cloudovou divizí zápasí.
více »


Chytrá města mají zlepšit dopravu i lépe chránit zdraví veřejnosti"

Internet věcí má v dobře řešených konceptech smart city napomoci ve zlepšení stavu hlavně velkých měst – tedy alespoň podle pilotního projektu amerického Las Vegas.
více »


A10 Networks: 5G přinese příležitosti, ale také nutnost investovat do bezpečnosti"

Nová studie společností BPI Network a A10 Networks ukazuje, že si mobilní operátoři uvědomují bezpečnostní rizika spojená s nástupem mobilních sítí páté generace.
více »


Chatbot jako Cortana, pro každého"

Cognitive Services běžící na cloudových Azure Services umožňují uživatelům naprogramovat si vlastní konverzační AI, boty se schopnostmi Cortany.
více »


Optika je klíčem k propojené budoucnosti a síti 5G, říká CEVRO Institut"

Vysoká škola CEVRO Institut na tiskovém setkání představila svou vizi budoucnosti. Bude docela hezká, pokud se tedy České republice podaří vybudovat dostatek optických sítí.
více »


Související články


Tagy

umělá inteligence robot digitalizace virtuální agent Google Avaya

Komentáře