Avaya a Google spojily síly při tvorbě zákaznického centra řízeného umělou inteligencí

Digitalizace | |

Avaya a Google spojily síly při tvorbě zákaznického centra řízeného umělou inteligencí

Cílem je vybudovat konzistentní a inteligentní uživatelské prostředí pro zákazníky kontaktního centra Avaya IX.


Avaya ohlásila další spolupráci s Cloud Contact Centre od Googlu, zabývajícím se umělou inteligencí, s úkolem vytvořit lepší zákaznickou zkušenost v jejich kontaktním centru.

Kombinace konzultačních služeb Avaya se strojovým učením robotů Googlu umožní snadnou integraci umělé inteligence s jejími  plnými možnostmi a poskytne sofistikovaný, pohodlnější zážitek pro zákazníky kontaktního centra společnosti.

 

Softwaroví roboti pro inteligentnější komunikaci

Tyto dvě firmy provádí inovace v mnoha odvětvích včetně virtuálních agentů, což je automatizovaný softwarový robot napodobující chování člověka, který zajišťuje plynulou interakci se zákazníky. Prodejcům tuto službu poskytuje nástroj k tvorbě webových stránek a aplikací Google Cloud s klíčovými elementy infrastruktury kontaktního centra firmy Avaya. Tato platforma umí zachytit podstatu, průběh a tón každé interakce v reálném čase, a potom použít umělou inteligenci k předpovězení nejlepšího kroku v budoucnosti.

S pomocí technické podpory Agent Assist, nabízí služba obsahově relevantní informační základ v reálném čase pro oddělení zákaznické podpory na základě analýzy mluveného a psaného slova.

Další oblast, kde se vývojáři pohybují je modelování témat pro konverzace, při kterém se využívá vzdělávací nástroj, který samostatně směřuje svou pozornost na určitá témata použitá zákazníky a dokáže shrnout důležité informace.

Zkombinování modelace konverzačních témat od Googlu s umělou inteligencí Avaya umožňuje ovládat viditelnost tématu každé konverzace v reálném čase.

„Pokračujeme s expanzí umělou inteligencí řešených technologických problémů, stejně jako s nabídkami pro zákazníky, jak z malých a velkých firem, tak z nějvětších globálních korporací. Spolupráce s Googlem poskytuje dodatečné schopnosti k růstu a inovacím, “ říká první víceprezident společnosti Avaya pro technologická řešení Chris McGuagan.

„Příchod těchto inovací na trh pro zákazníky a partnery firmy Avaya, nám umožňuje udělat každou interakci se zákazníkem smysluplnější, přehlednější a produktivnější pro jejich byznys.“

Podle firmy povedou nové schopnosti umělé inteligence k dalšímu vývoji a investicím na poli samoobslužných zařízení, technické podpory, vyhledávacích služeb, interakcí chytrých zařízení a dalších aplikací ke zlepšení produktivity.


Úvodní foto: Adobe Stock


Články z rubriky

Mají smysl 5G telefony a notebooky? Raději ještě počkejte"

Mobilů a laptopů kompatibilních s novou sítí 5G je už celá řada. Má ale opravdu smysl je kupovat už teď?
více »


Strojové učení se stává dostupným díky open source"

Se zrychlující se digitalizací shromažďují firmy stále větší množství dat. Podívat se na ně očima stroje pak může přinést větší vhled do vlastního byznysu i objevování nečekaných příležitostí....
více »


Microsoft vyvíjí nové technologie na detekci deepfake videí"

Deepfake videa, velmi věrohodně vypadající videa, která upravují obsah tak, aby seděl do kontextu, který tvůrce chce, jsou velkým problémem moderního digitálního světa.
více »


Cveto Gašperut: Pokrytí 5G sítí v Česku zlepší aukce kmitočtů v 700MHz pásmu"

Přinášíme vám exkluzivní rozhovor s country managerem firmy Ericsson v České republice, Cveto Gašperutem.
více »


Výhody hybridního multicloudu"

Dáváte aplikace, mikroslužby nebo třeba modely strojového učení na jediný veřejný cloud? Pozor, ne tak rychle.
více »


Související články


Tagy

umělá inteligence robot digitalizace virtuální agent Google Avaya

Komentáře