Avaya a Google spojily síly při tvorbě zákaznického centra řízeného umělou inteligencí

Digitalizace | |

Avaya a Google spojily síly při tvorbě zákaznického centra řízeného umělou inteligencí

Cílem je vybudovat konzistentní a inteligentní uživatelské prostředí pro zákazníky kontaktního centra Avaya IX.


Avaya ohlásila další spolupráci s Cloud Contact Centre od Googlu, zabývajícím se umělou inteligencí, s úkolem vytvořit lepší zákaznickou zkušenost v jejich kontaktním centru.

Kombinace konzultačních služeb Avaya se strojovým učením robotů Googlu umožní snadnou integraci umělé inteligence s jejími  plnými možnostmi a poskytne sofistikovaný, pohodlnější zážitek pro zákazníky kontaktního centra společnosti.

 

Softwaroví roboti pro inteligentnější komunikaci

Tyto dvě firmy provádí inovace v mnoha odvětvích včetně virtuálních agentů, což je automatizovaný softwarový robot napodobující chování člověka, který zajišťuje plynulou interakci se zákazníky. Prodejcům tuto službu poskytuje nástroj k tvorbě webových stránek a aplikací Google Cloud s klíčovými elementy infrastruktury kontaktního centra firmy Avaya. Tato platforma umí zachytit podstatu, průběh a tón každé interakce v reálném čase, a potom použít umělou inteligenci k předpovězení nejlepšího kroku v budoucnosti.

S pomocí technické podpory Agent Assist, nabízí služba obsahově relevantní informační základ v reálném čase pro oddělení zákaznické podpory na základě analýzy mluveného a psaného slova.

Další oblast, kde se vývojáři pohybují je modelování témat pro konverzace, při kterém se využívá vzdělávací nástroj, který samostatně směřuje svou pozornost na určitá témata použitá zákazníky a dokáže shrnout důležité informace.

Zkombinování modelace konverzačních témat od Googlu s umělou inteligencí Avaya umožňuje ovládat viditelnost tématu každé konverzace v reálném čase.

„Pokračujeme s expanzí umělou inteligencí řešených technologických problémů, stejně jako s nabídkami pro zákazníky, jak z malých a velkých firem, tak z nějvětších globálních korporací. Spolupráce s Googlem poskytuje dodatečné schopnosti k růstu a inovacím, “ říká první víceprezident společnosti Avaya pro technologická řešení Chris McGuagan.

„Příchod těchto inovací na trh pro zákazníky a partnery firmy Avaya, nám umožňuje udělat každou interakci se zákazníkem smysluplnější, přehlednější a produktivnější pro jejich byznys.“

Podle firmy povedou nové schopnosti umělé inteligence k dalšímu vývoji a investicím na poli samoobslužných zařízení, technické podpory, vyhledávacích služeb, interakcí chytrých zařízení a dalších aplikací ke zlepšení produktivity.



Články z rubriky

Firmy sází na data, ale jen necelá polovina z nich má správná"

Důležitost analýzy dat v obchodu narůstá. Zaujímá klíčové postavení v rozhodovacích procesech mnoha firem. Jenže dle aktuálního průzkumu společností MIT SMR Connections a SAS, který se zaměřil na to,...
více »


Zájem o robotické automatizace procesů raketově roste"

O více než 63 % rostl v minulém roce trh RPA softwaru, tedy nástrojů a řešení pro robotickou automatizaci procesů. S globálním obratem 846 milionů dolarů sice stále nejde o gigantický softwarový trh, zároveň...
více »


AI, IoT a strojové učení ve web designu"

Kreativní a vývojářská agentura BlueGhost, která vytváří řešení pro design a programování webů, představila ve spolupráci s mezinárodní poradenskou společností PwC při veřejné prezentaci svůj pohled...
více »


S 5G vzroste spotřeba mobilních dat až na 200 GB měsíčně"

Měsíční spotřeba dat uživatele chytrého telefonu je v západní Evropě a severní Americe v průměru 8 GB. Do konce roku 2024 by měla dosáhnout v průměru 50 GB, jednoduše dosažitelná je však i spotřeba...
více »


Capgemini za 3,6 miliardy eur kupuje Altran, vytvoří globálního lídra digitální transformace"

Sloučená společnost bude mít roční příjmy kolem 17 miliard eur a přes 250 000 zaměstnanců. Capgemini tímto krokem posiluje svoji pozici v dynamickém segmentu digitální transformace.
více »


Související články


Tagy

umělá inteligence robot digitalizace virtuální agent Google Avaya

Komentáře