Avaya a Google spojily síly při tvorbě zákaznického centra řízeného umělou inteligencí

Digitalizace | |

Avaya a Google spojily síly při tvorbě zákaznického centra řízeného umělou inteligencí

Cílem je vybudovat konzistentní a inteligentní uživatelské prostředí pro zákazníky kontaktního centra Avaya IX.


Avaya ohlásila další spolupráci s Cloud Contact Centre od Googlu, zabývajícím se umělou inteligencí, s úkolem vytvořit lepší zákaznickou zkušenost v jejich kontaktním centru.

Kombinace konzultačních služeb Avaya se strojovým učením robotů Googlu umožní snadnou integraci umělé inteligence s jejími  plnými možnostmi a poskytne sofistikovaný, pohodlnější zážitek pro zákazníky kontaktního centra společnosti.

 

Softwaroví roboti pro inteligentnější komunikaci

Tyto dvě firmy provádí inovace v mnoha odvětvích včetně virtuálních agentů, což je automatizovaný softwarový robot napodobující chování člověka, který zajišťuje plynulou interakci se zákazníky. Prodejcům tuto službu poskytuje nástroj k tvorbě webových stránek a aplikací Google Cloud s klíčovými elementy infrastruktury kontaktního centra firmy Avaya. Tato platforma umí zachytit podstatu, průběh a tón každé interakce v reálném čase, a potom použít umělou inteligenci k předpovězení nejlepšího kroku v budoucnosti.

S pomocí technické podpory Agent Assist, nabízí služba obsahově relevantní informační základ v reálném čase pro oddělení zákaznické podpory na základě analýzy mluveného a psaného slova.

Další oblast, kde se vývojáři pohybují je modelování témat pro konverzace, při kterém se využívá vzdělávací nástroj, který samostatně směřuje svou pozornost na určitá témata použitá zákazníky a dokáže shrnout důležité informace.

Zkombinování modelace konverzačních témat od Googlu s umělou inteligencí Avaya umožňuje ovládat viditelnost tématu každé konverzace v reálném čase.

„Pokračujeme s expanzí umělou inteligencí řešených technologických problémů, stejně jako s nabídkami pro zákazníky, jak z malých a velkých firem, tak z nějvětších globálních korporací. Spolupráce s Googlem poskytuje dodatečné schopnosti k růstu a inovacím, “ říká první víceprezident společnosti Avaya pro technologická řešení Chris McGuagan.

„Příchod těchto inovací na trh pro zákazníky a partnery firmy Avaya, nám umožňuje udělat každou interakci se zákazníkem smysluplnější, přehlednější a produktivnější pro jejich byznys.“

Podle firmy povedou nové schopnosti umělé inteligence k dalšímu vývoji a investicím na poli samoobslužných zařízení, technické podpory, vyhledávacích služeb, interakcí chytrých zařízení a dalších aplikací ke zlepšení produktivity.


Úvodní foto: Adobe Stock


Články z rubriky

Co se děje uvnitř domu"

Wi-Fi signál a techniky umělé inteligence výzkumníkům umožňují překonat překážky a vidět skrze stěny. Máme se do budoucna obávat špehování a ztráty soukromí?
více »


IDC: Růst globálních výdajů na IT podpoří 5G v mobilech, prodej PC klesne"

Investice do IT by v letošním roce měly vyrůst o 5 %. Růst podpoří zájem uživatelů o chytré telefony s 5G, jenž by se měl projevit v druhé půlce roku, naopak výrobce PC podle analytiků čeká hubený rok.
více »


Elektronické volby: Člověka na Měsíc dostaneme, ale sečíst hlasy je stále problém"

Je to ironie. Žijeme ve světě, kde stavíme autonomní vozidla, trénujeme umělou inteligenci prakticky k čemukoliv a umíme velmi bezpečně spravovat celé finanční systémy elektronicky – ale volby, ty jsou stále...
více »


Další pokrok pro kryptoměny: MIT nabízí rychlejší zpracovávání transakcí díky blockchainu"

Spolupráce průmyslu, nezávislých konsorcií a prodejců umožnilo lépe škálovat blockchainová kryptoměnová řešení, a to jak z hlediska efektivity, tak také rozsahu.
více »


Dell Technologies: Rok 2020 bude milníkem ve vývoji technologií"

Podniky by měly věnovat pozornost zjednodušování a automatizaci IT infrastruktury, cloudovým modelům spotřeby či novým možnostem, jež přinese konektivita 5G. Důležité bude i stanovovat si cíle s ohledem...
více »


Související články


Tagy

umělá inteligence robot digitalizace virtuální agent Google Avaya

Komentáře