AI, IoT a strojové učení ve web designu

Digitalizace | |

AI, IoT a strojové učení ve web designu

Kreativní a vývojářská agentura BlueGhost, která vytváří řešení pro design a programování webů, představila ve spolupráci s mezinárodní poradenskou společností PwC při veřejné prezentaci svůj pohled na to, jak má správně vypadat zadání ze strany klienta.


V horkých letních dnech proběhla otevřená diskuze se zástupci PwC a BlueGhost o tom, jak se špičkové digitální technologie projevují ve web designu. Přestože design webových stránek se poměrně ustaluje, nelze mluvit o tom, že by šlo o oblast bez novinek a vylepšení.

Kreativní ředitel a hlavní designer BlueGhost Lukáš Pilka rovněž vysvětlil, zda budou KPI (Key Performance Indicators) důležité i v budoucnosti, do které zásadně promluví umělá inteligence, internet věcí či virtuální realita.

„Můžeme se bavit třeba o tom, že díky strojovému učení necháme e-shop udělat za nás nákup podle našich obvyklých návyků a výsledek jen drobně upravíme. Velkou roli může hrát i internet věcí, tedy síť chytrých zařízení, které spolu komunikují,” vysvětluje Lukáš Pilka, kreativní ředitel BlueGhost.

Podle Modrého ducha se weby budou do budoucna ještě hodně vyvíjet, lze si například představit, že se změní způsob ovládání a komunikace. Nemusí se však vůbec jednat o ovládání hlasem či virtuální realitu, zcela jistě ale půjdou vývojáři webů cestou maximálního usnadnění a přívětivosti pro návštěvníky.

 



Články z rubriky

25. výročí začátku elektronického obchodování"

Od roku 1994, kdy byl online trh úplně v plenkách, se mnohé změnilo. A jak může vypadat budoucnost, respektive její představa od jednoho z hráčů na trhu PayPalu?
více »


V Česku nastupuje digitalizace pomalu, pro konkurenceschopnost je ale klíčová"

Oproti roku 2010, kdy se číslo pohybovalo na několika málo procentech, jde o velký, byť očekávaný postup.
více »


Blockchain? Zbytečný humbuk pro nic, tvrdí Gartner"

Praktické využití blockchainu je problematické. Analytici společnosti Gartner jsou ohledně nové technologie poměrně skeptičtí.
více »


Ericsson: Rozšířená realita je budoucnost videoher"

Report ConsumerLab společnosti Ericsson zaměřený na oblast hraní her se soustředil na aspekty, které s sebou přináší rozšířená realita.
více »


Dva dny plné budoucnosti: Na Future Port Prague se mluvilo o umělé inteligenci i sexu"

Dvoudenní konference a veletrh na pražském Výstavišti přinesla záplavu bizarních produktů, nadějných konceptů i zajímavých myšlenek týkajících se třeba budoucnosti etiky umělé inteligence.
více »


Související články


Tagy

BlueGhost design web webdesign AI umělá inteligence strojové učení IoT VR AR smíšená realita

Komentáře