Cisco Webex získává AI, přinese rychlejší informace o lidech a firmách

Aplikace | |

Cisco Webex získává AI, přinese rychlejší informace o lidech a firmách

Na veletrhu Cisco Live v San Diegu Cisco představilo dodatečné funkce pro sjednocení svých komunikačních platforem.


Nástroj People Insights, původně součást Webex Meetings, který disponuje umělou inteligencí, bude navíc rozšířen na celou platformu a bude tak k použití i pro volání, textové konverzace a Jabber.

Nově také všechna zařízení Cisca běží na stejném operačním systému a došlo k vylepšení aplikačního ekosystému. Nejvíce se změna dotýká Jabberu, který změnil rozhraní a ovládání; nyní je shodné s Webex Teams.

„Hladký přechod z telefonu na videokonferenci či do týmové aplikace urychluje práci na důležitém projektu. Proto věříme, že uživatelé by měli mít možnost jednou zvolit ideální nastavení a více už jej neřešit,“ říká Ivan Sýkora, expert na technologie pro týmovou spolupráci společnosti Cisco.

People Insights funguje po vzoru virtuální osobní asistentky, umožňuje získávat zpracované informace z veřejných a interních zdrojů o lidech a formách, s nimiž má daný pracovník jednat.

„People Insights vám v reálném čase poskytují profesionální profily o lidech, se kterými se setkáváte. Při tom všechny informace zasazuje do kontextu. Například, pokud máte schůzku s kolegou jménem František Novák, pouhé vyhledávání na webu by přineslo spoustu chybných informací, neboť nositelů tohoto jména je mnoho. Proto je právě tolik důležité nasazení umělé inteligence. Zároveň se může stát, že ve stejný den máte schůzku s jiným zákazníkem shodného jména. I toto dokáže funkce People Insight rozlišit. Jako uživatel si také můžete zobrazit, jaké veřejně dostupné informace o vás platforma zpracovala a vlastní profil si upravit podle sebe,“ vysvětluje dále Sýkora.



Články z rubriky

Lenovo navazuje partnerství s Huddly, zaměří se na chytrá řešení pro týmovou spolupráci"

Ze synergie obou společností by měly vzejít produkty naplňující vizi moderního pracoviště. Chytrá kamera značky Huddly bude poprvé použita v systému Lenovo ThinkSmart Hub 500.
více »


Ekosystém poháněný chatboty: Feedyou má úspěch na vznikajícím trhu"

Konverzační AI jsou stále na svém počátku, přestože vývoj se v posledních let výrazně zrychlil. V byznysu už se ale uplatňují dobře.
více »


L'Oréal: „Začíná nová éra kosmetiky“ s umělou inteligencí"

Nebývá zvykem, aby se redakce IT magazínu vydala na tiskovou konferenci největší kosmetické firmy světa. Tentokrát ale k tomu byl dobrý důvod.
více »


Cisco Webex získává AI, přinese rychlejší informace o lidech a firmách"

Na veletrhu Cisco Live v San Diegu Cisco představilo dodatečné funkce pro sjednocení svých komunikačních platforem.
více »


Microsoft přidává AI do PowerApps a Flow"

Většina uživatelů dobře zná balíček nástrojů Office, ale Microsoft by je chtěl blíže seznámit i s dalšími službami firmy.
více »


Související články


Tagy

Cisco AI umělá inteligence platforma ekosystém chatbot data

Komentáře